Monday, October 5, 2009

Chocolate Chip Cookies

Received tumb up comment from HAWA & SYIKIN that my choc chip ni sedap sesangat & dpt2 terus ngap. 1 jar habis time tu.

Received -ve comments from Etty & Kak Cida, choc chip no soo crunchy. Entah apa salah resepi. dlm byk2 tu ade gak yg terlari kesedapannya.

Apa2 pun +ve or -ve comments, I really appreciated it for my further action. Learn sooo much from my first experienced of selling online kuih raya. Paling tak berbaloi bila pos thru pos laju kena charge RM25.++. Tapi tak pe, itu semua terlalu BERHARGA bagi saya budak baru belajar.

TQVM for all customers and your sincere support.

My next project, nak buat kuihraya gift/corp. gift. But need to learn how to do a creative deco & go & learn as much as I can on baking.
Sunday, September 13, 2009


http://merpati66.blogspot.com/2009/09/kelas-shorbread-cookies-brownies-139.html

No comments:

cupcake decorating tips